guru tadika yg bioul...ekekek

4 ulasan

Guru tadika : Anak-anak, nampak tak pen ini?
Murid-murid : Nampak cikgu.
Guru tadika : Pen ada kan ?
Murid-murid : Ada cikgu.

Kemudian guru tadika tadi memasukkan pen itu
ke dalam poket dia dan kemudian bertanya lagi..


Guru tadika : Anak-anak,nampak tak pen?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : pen ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.
Guru tadika : Anak-anak nampak Tuhan tak?
Murid-murid : tak nampak cikgu.
Guru tadika : Tuhan ada tak?
Murid-murid : tak ada cikgu.

Guru tadika itu sangat gembira kerana tujuannya untuk mempengaruhi
kanak-kanak itu berjaya. Tetapi.. dalam kumpulan kanak-kanak itu ada
seorang
budak yang pintar yang bernama Amin lalu dia pun mengangkat tangan...
Amin


: Cikgu, boleh saya cakap sesuatu?

Guru tadika : Boleh,mari ke depan.
Amin : Kawan-kawan nampak cikgu tak?
Murid-murid : nampak.
Amin : cikgu ada kan ?
Murid-murid : ada.
Amin : Kawan-kawan nampak otak cikgu tak?
Murid-murid : tak nampak.
Amin : cikgu ada otak tak?
Murid-murid : tak ada.

my dream ...garden kat umah..

3 ulasan





mini garden yg baru aku buat kat umah...aku mmg berminat dgn garden2 nie...
buat masa nie..mini garden idaman aku baru 20/30% jer siap....
insyaALLAH sikit demi sedikit aku akan tambah aksesori nya nanti...lah nie tgh mengidam pelantar jalan kaki....akan ku sambau cukup bulan nie ..heheh
air terjun kat garden tu...aku rasa tak cukup besau..nak kena beli lain water pump nya nie....

semalam aku basuh kolam tu....lps basuh tak sampai setengah jam 15ekor ikan karp aku mati..hahaha..lupa letak klorin..adehhhh

artis berumur 7 tahun..ekeke

1 ulasan