bang berahimm...tulun bangg.....

letih nya kepala otak nie....
hmmmm.....apa lagi ekk....macam2 dah buat....penat..pening...pitam....macam2 p ahh...ekekek
tapi takper...usaha tetap usaha...jangan berputus asa...tak baik ..nabi marah umat nya cepat berputus asa....
aku nak luahkan...apa yg ada dalam hati nie...tapi tak gheti..so aku terpaksa lah meroyankan diri aku nie....tapi rasa macam tak puas...aku tak dapat nak luahkan apa yang sebenar nya....
semakin hari semakin aku tak puas hati dengan pencapaian aku ni...tapi aku still redha..kejayaan bukan sesenang yg kita mahu...
bukan sesenang makan kuaci sambil tgk tv...huhuhuu...dah mula lah nie aku nak merepek....
ingat kan petang nie dapat berkongsi pandangan dan pendapat...mmmmmmmmm...tak leh jugakkk....adehh...takpe lah...belum ada jodoh nak mengeluarkan apa yg ada dalam hati nie...
agak keciwa jugak bebenor nya nie.....
kat sapa lah agak nya aku boleh bercerita tentang kekeciwaan aku nie....huhuhu
nie sikit hari lagi sampai tahap down aku nie....

apa lagi yang aku kena buat...? apa lagi yang aku kena layan..?apa lagi yang aku kena oter..?
walaweiiiiiiiiiiiiiiii....aku letihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......
apa yang ada lah nie...cuma semangat yg tinggal macam..semangat 46 jer nie hahahahaha....
tak per lah...usaha selagi daya....usaha selagi mampu....

nie yang macam nak nyanyi jer niee...

"tiba-tiba langkah ku terhenti...sejuta tangan telah menahan ku...
ingin ku maki..mereka berkata.....
tak perlu kau berlari..mengejar mimpi yang tak pasti..
hari ini juga mimpi...
maka biarkannn...ia datang...kepada mu..."

adoii hai....( style nabil nie )

termenung sana...termenung sini....
pandang sana pandang sini........
semua samaaaaaaaaaaaaaaa jer.....

injection perlu di bagi,,,,kalau tak...ia akan terus menjunam...malang nya....nurse dan doktor yang sepatutnya membantu bagi injection..semuanya....cuti kawen kot....tak pun cuti bersalin...lah nie kat selangor cuti bersalin dah di panjangkan.....
maka lena ahhh tido nya......
ataupun....nurse2 dan doktor2 nie...semua dah start nak menopos...ekekekek...
wat ever pun.....masa menjadi timming dalam sesuatu kejayaan....
kat sini...kita menunggu masa tu untuk tiba....
jangan sesekali menyalahkan org lain....sebab nya...kita mesti sabar dan belajar menunggu masa yg akan tiba jugak satu hari nanti.

tapi sampai bilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
sampai aku dah start nak down niee.....? aku sekeh kangggg....
nak kata down sgt tu tak lah kann...cuma bab letih tu...yes....aku mmg letih...
kdg2 sampai aku terpikir......
untuk apa nie semua..?

i need some one...untuk naikan balik semangat 46 aku nie....ekekek

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

bagi tonik sikit...supaya aku kembali cergas...

untuk menjadi kan ia nya popular...senang...aku boleh sekejap jer jadikan ia popular...
tapi bukan itu tujuan aku

aku lebih suka kalau ia popular dengan munafaat...bukan popular di sebabkan menda lain....tu nak buat apaaaa....


nyanyi lagi lahhhh.....huhuhu

" penat berjalan ditengah kota
mencari teman ..bukan nya mudah
kalau tak tahu cara bertanya
kau akan tenggelammmmmm
di bawa arus..kesibukan kota
yang tiada henti..dari perubahaan
HIDUP INI PENUH CABARAN
kau akan tenggelammmm..."

lama tak dengar lagu alicat nie......rambut aku pun dah macam rambut david arumugam...serabai...ekekek

help me..help me...help meee....

bang berahim tulun bang....tulun bang berahim......( ni citer pendekar bujang lapok nya skrip nie...si arni panggil ibrahim pendek..)

ekekekekek

k lah

dah pukul 6....aku nak balik dahh....

#ekceli bukan semangat yg jatuh.....
otak aku yg semakin penatt.....cuma aku takut..kalau otak aku terlalu penatt.....semangat aku akan down......rasa2 macam nak sampai jer tahap tu....
sebab tu..aku perlu kan sesiapa untuk dengar bebel aku nie.....

2 ulasan:

shahliza94 berkata...

cian GJ....naper x kongsi kat JL jer..? atau ianya terlalu peribadi untuk dikongsi...?
Jangan dipendam sahaja masalah yang ader sebab ia bakal membebankan diri.. naper x citer ngan wife..atleast..leh manje-manje..sambil baring2 atas bahu die...ekekek..sori..silap timing wat lawak..

Tanpa Nama berkata...

salah masuk blog a.. ni blog org meracau kena sampuk ni