bertahan untuk 5 bulan jer..?

ekekekekkeke

ada porumer yang mengatakan bahawa blog aku nie leh bertahan 5 bulan jer..sebab nya setakat nie tak silap aku ahh...aku dah ada 3 blog ker 10 blog.....wakakakakk
aku pun tak tahu apa kejadah nya banyak sangat blog aku nie.....yg aku tahu..aku mmg lupa pw blog2 aku yg dulu..adehhhhhhh ini macam nya org pun ada lagi ker...

napa ek 5 bulan tak 55 bulan ker....
kenapa plak pilih bulan tak pilih hari...hahahahahah
tapi kali nie..aku rasa ahhh....tak lupa dah pw tu...kalau lupa jugak....kompom ahhh aku nie kuat makan semut itam dengan kepala ikan...

bab kepala ikan tu mmg aku suka makan...tapi kalau semut itam tu....ishhhh....aku dah itam nak makan semut itam buat apa...mana leh sesama itam menindas sesama sendiri ekekekeke

macamana nak jadi tahfiz quran ek...kalau kuat sangat semangat pelupa ni...?
tahfiz quran..?? adehhhh no phone sendiri pun selalu lupa apa kehallll nya yob nak jadi tahfiz quran...
nie satu penyakit bagi aku nie...cepat sangat lupa...
org kata org yg cepat lupa nie....dia banyak dosa banyak buat menda jahat...yer ker? adohhh haiii....aku takder lah jahat mana pun...yang jahat tu bukan aku...aku baik maaaaaaaaaa...hahahah
jahat tu ada lah...tapi sikit2 ahh...mana ada org tak jahat...tipu ahhh tu....
tapi kan ...org jahat nie kan...dia lah sebenarnya org yg tak hipokrit...sebab nya
org jahat jarang menutup kejahatan nya..tak macam org yg baik2...selalu cuba menutup kejahatan dia org..so..kalau bab nie...org jahat lah lagi TELUS..MULUS...wachaaa....

kalau dulu2 time sekolah...time kat universiti...mmg aku nie agak nakal ah sikit...tapi tak lah jahat sangat...
ingat lagi aku time study kat Uitm johor dulu....pengetua panggil aku geng enam jahanam...apa tak nya...aku selalu masuk asrama lewat...time sepatutnya pukul 7 malam dah kena ada kat asrama...yg aku n the gang...biasanya ..pukul 9 malam baru nak sampai asrama...kita org pi ronda2 kat pekan segamat tu....pi tgk wayang ahh..pi makan2 kat great wall ahh..pi main snooker ahhh...biasalah masa tu zaman remaja..zaman remaja kan zaman pemberontakan jiwa...

tapi....
time study kat Uitm kelantan...nie lah time study yang paling bess dalam hidup aku...
macam2 hal aku buat kat kampus...

kita org kat kampus tu....tak lah ramai sangat student nya..ada lebih kurang dalam 800 lebih jer siswa/i..so boleh katakan kita leh kenal ahh muka masing2. aku time tu..tak join dengan group siswa2 yang jiwang karat...yg asyik dok berkepitttt jer dengan siswi....tak rock ahh bebbb...
geng aku nie lebih kepada yang suka mengacau siswi2.

antara perkara yg masih segar dalam ingatan aku masa zaman tu ialah

waktu kita org ketawa kan sorang siswi..tak silap aku student fakulti akaun.

citernya macam nie...
kita org di kampus tu...dewan makan kongsi..antara siswa dan siswi....
yang siswi makan dalam dewan...yg siswa makan luar dewan...dia ada pembahagi nya lah...tapi leh ahh nampak siswi kalau tgh makan..
tempat nak ambik makanan pula satu jer...tapi dia asingkan lah barisan di antara siswa/i...
yg sisawa kena beratur sebelah kanan....siswi sebelah kiri...antara kanan dan kiri tu jauh lah...
jauh dalam30/40 meter rasanya. so antara siswa/i nie ada dinding yg memisahkan kira org...tapi still leh nampak..sebab pintu di buka luas2.

jadi satu hari tu..time lunch...
aku n the group dan berpangkat...ari nie..geng kita semua...jgn serbu dewan makan..
kita org nie...kalau time makan..dewan makan belum bukak lagi..kita org dah lepak2 kat pintu dewan tu....kita org ahh biasanya akan jadi juara makan seluruh Uitm kelantan...juara bab ambik makanan dulu...hehehe
then tgh hari tu...kita org berpakat...group kita jgn masuk dewan dulu...siswa lain pun tak leh masuk...sapa nak masuk kita org tahan....kalau degil kita org sekeh...hehe
sebab nya kita org tak mahu masuk dulu...kerana kita org nak tgk siswi mana yg masuk dulu...sapa siswi yang pertama ambik makanan kat dewan....kita org nak pakat gelak ramai2..gelak kan siswi tu...kita org nak panggil dia juara makan uitm caw kelantan. heheh

so...time yg di nanti pun sampai ahhh

kita org semua menyorok sikit dari pintu dewan..mengintai...sapa siswi yg mula2 masuk...
so ada sowang minah tu...dari dip in account student...bila pintu dewan bukak jer..dia dengan ayu dan sopan santun masuk dewan..ambik try ..then pi ambik makanan...
apa lagi..aku n the gangg pun bersorak sakan ahhh.....yaaaa ini diaa...juara kita kali ini...juara makan.....jangan lupa ini lah ratu dewan makan kita....

hahahahaha...semua siswa gelak sakan masa tu...

minah tu terkedu..terkejut dia kena sorak....merah padam muka dia...terus tak jadi makan...

adehhh jahat sungguh aku masa tu.........................

tapi tu di antara perkara jahat..ekceli bukan lah jahat...nakal sikit jer...banyak lagi peristiwa2 kat uitm kelantan yg aku tak dapat lupakan...

k

ah..

chow dulu...nanti kita citer2 lagi ekkk

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lain kali bagi lah pw tu kat saya..selaku sekehtari awak..ahakss