~CaKe CUP~





huhuuhu nie first time nie aku cuba letak gambo dlm blog....jadi ker tak...wa tak tahu..

nie gambo cake cup yang dah di packaging kan...ada orang oder untuk majlis kenduri kawen...total oder 2400 biji..dia nak 2 perisa 1) choclate chip dgn strawbery. warna strawbery tu tak merah sangat..kalau ikut oder dia nak merah gilerr...tapi aku kata ..adehh merah sangat nanti org nak makan pun tak lalu...huhuhuh

Alhamdulillah setakat nie biznis wife aku nie semakin maju..banyak juga tempahan untuk kenduri kawen dia dah buat untuk setakat 5 bulan nie.satu peket rega nya RM1.00 siap bungkus. ok ahh tuu...Yang hantar kat kedai pun ada jugak...boleh ahh tuu...biznis suka-suka..dah dia minat bab-bab cake nie..aku sokong jer...ada jugak terpikir nak buat kan kedai untuk dia satu hari nanti...sebab tu dia dah start masuk kelas buat cake ...pi ambik krusus..tengok ahh kalau ada rezeki nanti aku buat kan untuk dia small shop untuk dia lebih beri tumpuan bizniz dia nie...setakat nie dia guna 2 orang minah indon untuk bantu dia bab packaging...minah2 indon tu pun kerja secara sambilan jer..bila oder banyak baru dia panggil...next week abis yang oder nie..ada satu lagi oder untuk kenduri kawen jugak..tapi kali ni untuk makan penangah nya...kek marble..

ok ahh...nanti aku up date lagi....





4 ulasan:

shahliza94 berkata...

huh..suami mithali lah nih...ekekeke...moga tercapai hajat.
sapa lagi nak jadi pendorong utama kalau bukan suami sendirik kan?

Tanpa Nama berkata...

ekeke...dah dia minat yg tu...bagi lah sokongan...lagi satu dia selalu ambik oder buat hantaran kawen jugak..kdg2 org panggil dia untuk hias bilik pengantin sekali

Tanpa Nama berkata...

bro cuba buat cup cake inti coklat yang cair......terliuk ...zaceye

Unknown berkata...

cake cup ke cup cake?