JOMLAYAN ADA PROBLEM

salam semua

adehhh...jomlayan tengah ada problem sekarang nie...mengikut dari hosting provider problem datang nya dari

Salam,New post tidak update kerana semalam masa server ialah 24 jam lebih cepat. Maka "latest" post ialah sehari lebih awal.http://www.jomlayan.com/mybb/layan-aduan-cadangan-f-13.html
En. Naza boleh lihat thread WHO ONLINE berada di atas thread saya, walhal saya baru sahaja post.
Server sudah dibaiki, kita kena tunggu masa sahaja.Terima kasih

itu reply yg di beri dari aduan yang aku buat tadi. so kita kena tggu masa sahaja.

MASA...? adeh bila plak masa nya...berapa lama aku nak tggu///ekceli aku pun tak faham sgt dengan apa yg dia maksud kan kat atas tu..hehehe...but aku still tgh on line dgn dia...dan berharapkan kesulitan ini akan di atasi dengan segera.

macam2 hal lah yang terjadi dalam hidup aku sejak 2 /3 hari lepas....
semua nya membuat aku agak sedih...agak? bukan agak lagi dah..mmg sedih...tapi aku berusaha jugak untuk hiburkan semua forumer jomlayan..memberi service yang terbaik untuk semua sahabat maya aku nie...
bak kata che gu rheana...biarku menjadi lilin...tapi che gu dah jadi lilin...so aku ambik part jadi asap nya jer lah...lilin mengeluarkan asap? ok lah tu....
so asap pun terbang ke udara...hilang bila dah tak di kehendaki...huhuhuh...falsampah betulllll...hahaha
kenapa aku pilih jadi asap..? sebab asap tu hitam kot...kalau pilih jadi lilin rasa tak sesuai plak..lilin kan putih..
putih suci...so tak sesuai dengan aku ...sebab aku nie kan jaattt...kalau jahat kena lah warna itam...then putih keluarkan warna itam...hmmmmmmm......
jahat ker aku nie..????
mmg jahat kot....
apa apa pun...aku harap forum jomlayan akan segera dapat di pulihkan seperti sediakala...agar semua sahabat forum dapat berbual seperti biasa..dapat mengusik..bergurau senda di dalam forum...aku seronok bila melihat rakan2 forum mengusik antara satu sama lain....hari nie aku agak terkejut..bila melihat guest forum ada seramai 129 org...wahhh terlebih suda...( kata stacy af ).

tapi semangat aku..??? boleh ker pulih seperti sedia kala...? atau lebih jadi serigala..ekekek...ntahlahhh....aku tak tahu nak luah kan apa yg sebenar nya aku rasakan dalam diri aku nie....semua rasa macam tak kena...kenapa aku leh jadi macam nie...?rasa nak hantukkkkk jer pala aku kat key bod nie....kalau tak cukup...lehhantuk kan kat monitor plak....kasi bersepai semua otak..then....buat post mortem..macam citer CSI....ekeke...

hidup nie mmg tak di duga..kitatak leh nak tahu apa akan terjadi sesaat selepas nie...macam tu juga dengan JL nie....apa akan jadi dengan JL untuk hari esok..dan hari2 seterus nya....masa akan ujud ker lagi JL untuk masa akan datang..? IsyaALLAH..jika di izinkan ALLAH..JL pasti akan terus ujud di alam maya ini serta sokongan yang di beri ke atas Jl selama ini akan terus meningkat dari setahun ke setahun...bulan jun ini..usia JL akan genap
3 tahun....HEPI BESDAY JL...

JL banyak mengajar aku tentang hidup ini..JL juga banyak memberi aku kenangan yg tak boleh aku lupakan...
kenangan bersama semua sahabat forum mmg tak akan dapat aku lupakan....KENANGAN YG TERINDAH...aku salute semua rakan forum..kerana sokongan dan cadangan yang sentiasa di berikan kepada JL membuat kan aku lebih tabah dari sehari ke sehari...
namun aku nie tetap seorg manusia...banyak kelemahan yg ujud dalam diri aku nie....aku akui itu...aku tak dapat nak memberikan sesuatu yang agak luar biasa di dalam forum ini..saban hari aku fikirkan ..apa yg perlu lagi di suntik untuk menaikan JL nie.....?

sebagai manusia...naluri aku macam naluri manusia yang lain....kdg kala aku ada perasaan marah..sedih..gembira..namun aku tetap cuba menyatukan perasaan aku menjadi satu "HEPI"...aku cuba berikan yg terbaik untuk tujuan itu.

tajuk post nie..JOMLAYAN ADA PROBLEM...but ...bila baca sekali lagi apa yg aku tulis ni...aku rasa aku lebih ada problem dari jomlayan...hahahahah...adehhhh

watever ponggggg.....hmmmm....take care n still got the blues.....< apa yang kau merepek ni labu.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itulah dia.........
hari nie hari Man Utd....
yang aku yo yo sokong pun x dapek apo apo.....
hari nie hari David Cook, dah jadi juaro...lagi sekali apo pon x dapek

habih bilo eden punyo turn menang besau.....
tulun nengok kan abg GJ
-zaceye