3RD AUGUST.................

salam

3rd august....hepi besday to me..ekekek...dah semakin tua ekk...

apa2 pun thanks dan bersyukur kerana masih lagi di beri kesempatan oleh ALLAH untuk menikmati hidup ini...

pada rakan2 semua...terima kasih banyak2 kerana mendoakan aku..di murah kan rezeki dan panjang umo...

korang semua mmg sentiasa aku ingati..dan merupakan rakan tenet yang sentiasa aku sanjungi dan hargai...

rasa nya berbaloi ahh...kenal dengan u all semua..sempena besday aku nie...cuma satu yang aku harapkan dan menjadi impian aku selama ini....

aku berharap sangat komuniti yang kita bentuk selama ini..akan kekal...akan merapatkan persahabatan antara kita semua..dan akan menjadi satu komuniti yang besar satu hari nanti...satu komuniti di mana kita semua dapat menjalinkan persahabatan yg ikhlas dan dapat membantu antara satu sama lain....bukan sekadar hanya bertenet sahaja...tapi lebih jauh dari tu...itu yang aku sentiasa harapkan...mebi one day nanti bila aku dah tiada...ada org yang akan sambung semua usaha ini...harap2 begitulah...

anyway...nak citer sikit nie...

ahad lepas merupakan hari perkahwinan sepupu aku nya anak..so yg kawen tu kira pangkat anak sedara ahh..duduk pun blkg umah aku jer..ekeke..happening btl majlis dia....ramai manusia yg datang..malam ahad tu jer..di anggarkan lebih dari 2 ribu yg dtg...apa tak nya..segala ceruk branch PEKIDA sampai..yg dari kedah lah..dari melaka lah..dari johot lah..dari Kl lah...ramaiii tol....malam tu jer...6 ekor kambing licin di belasah...2 ekor buat BBQ..yg lain masak kuah....daging lembu lagi....adehh...macam jin dia org nie..habis semua..ekekek

dlm kemeriahan tu...dlm keasyikan layan live band mlm tu....hampir kol 12 aku balik umah jap...dgn kakak2 aku..anak2 sedara yg lain..wife..anak2 aku...ecehhhwahhh....dia org selebet besday aku...just nyanyi lagu besday...makan sikit2...tak sambut pung...ekceli balik sebab nak tido kan twins...lagi pun penat sgt dahh malam tu....aku dapat kol..yg membawa berita...opis mate aku nya hasben meninggal dunia..sakit jantung..1st attack..umo baru 32 tahun...terkejut deennnn....adehhh

ajal dia dah sampai...mmmm...tu semua buat aku termenung..memikirkan...bahwa ni merupakan satu peringatan bagi aku dari ALLAH....supaya sentiasa mengingati NYA..dan bersyukur atas segala yang aku ada dan nafas yg di pinjam dari NYA...AL FATIHAH buat arwah....( arwah nie aku kenal jugak..)

k ahh...

ni ada beberapa keping gambo...majlis tersebut...








0 ulasan: