surat wasiat pegebom di BALI

Al-fatihah buat saudara islam kita nie.

hanya ALLAH sahaja yg maha mengetahui sama ada beliau benar atau tidak di dalam perjuangan nya.

bersyukur kita di dalam negara kita tidak ada yang terlalu xtreme terhadap perjuangan yg menggunakan senjata di dalam mencapai cita2 perjuangan nya.
namun benarkah kumpulan seperti ini tidak ujud di malaysia? atau mereka hanya menantikan hari dan masa yang sesuai untuk bertindak....Alhamdulillah kerharmonian negara kita masih di rahmati ALLAH...apa pun jangan kita lupa..ujian ALLAH sentiasa akan tiba kita tidak akan tahu bila...dalam kelekaan kita dalam keseronokan kita dalam kealpaan kita menunding jari sesama kita...kita lupa setiap patah perkataan kita hendak lah di jaga agar ia tidak menghiris perasaan org lain...namun dalam setiap pertelingkahan atau perbalahan pendapat..kita sering hendak menegakan apa yg kita rasa hanya betul pada kita....

sifat manusia....sentiasa mahu mencabar setiap apa yang di rasakan tidak betul...yang membuat sesorang itu beza antara sesorg yang lain dlm hal sedemikian ialah cara tindakan yang di ambil di atas sifat ketidak puasan hati itu. Begitulah indah nya ciptaan ALLAH yang bernama INSAN nie...dipenuhi dengan warna warni di dalam kehidupan...sejauh mana sebanyak mana warna -warna itu menghiaskan pentas kehidupan masing2 terpulang setakat mana warna-warna tersebut di hasilkan oleh diri masing -masing.


aikk.....dah macam aku plak yg tulis wasiat ek.....ekekekekek















0 ulasan: