wAChaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ADEHHHhhhhhhhhhhhhhh

salam semua...

agak lama aku tak menulis kat blog nie....ekceli banyak kerja dan aku agak cepat letih agak nie....
dan yang paling penting...aku kurang mood sejak kebelakangan nie...tak tahu napa...???

ada yang terasa hati...ada yang tanya aku..napa nampal lemau jer dalam JL...blog pun tak up date2...
heheheh..ontahlah...aku pun tak tahu napa aku malas betul nak menulis dlm blog nie buat masa nie....
hari nie baru tergerak hati nak menulis kembali..

hari nie...masa minum pagi tadi....agen perisikan aku..ekekek..
ada bagi tahu..yg company nak buat pemantauan penggunaan tenet oleh staff...maksud nya..lps nie dia org akan peksa..waktu kerja ..peksa secara rambang staff....apa yg staff buat waktu kerja...banyak layan tenet ker atau banyak buat kerja...huhuu

aku tanya balik....abis kalau dah macam tu....sapa suwuh bagi tenet kat kita org ekekek...( ekceli bagi tenet untuk menda lain...bukan buat menda yg bukan untuk kepentingan company..)...let say..kerja dah habis buat...dah takder kerja yg nak di siapkan..still tak leh nak melepek dlm tenet ker..??? manyak songel tol ahh company nie....ekeke
ntah lah broo....biasalah company..dia akan cari sebab jer lah nie...kata agen aku..

huhhuhuhu...aku kena kurang bertenet lah nampak nya....
aku akan bertenat selepas pkl 5 ptg...tu tak per..after 5..dah kira time lepak opis....

huhuhuhuhuhuhuhu.......talipon pun lah nie...di rekod kan...
tak syokkk betul macam nie....abis xtiviti riadah aku...hahahahah

nak buek macamano...company bukan bapak aku yg punya....

hahahahahhaha

0 ulasan: