Reproduksi Manusia

nie sambungan dari cerita LPPKN aku tu...


setelah sperm aku di periksa...so kompom aku takder masaalah..dan wife aku pun takder masaalah kesihatan untuk melahirkan zuriat ataupun untuk mengandung ....
bermula lah pula episod rawatan...
ekceli...pada awal nya..doktor ada mengira tarikh akhir period wife aku...so dia bagi ubat subur...
aku pun nak citer in detail..dah tak berapa ingat sangat proses rawatan tersebut....tapi apa yang pasti..dia ada pengiraan tersendiri di dalam memberi ubat tersebut...
semasa zaman aku melalui ini semua...
si isteri akan kerap berulang alik ker LPPKN di dalam sebulan...lebih kurang 3x kot...doktor akan bagi beberapa jenis pil yang berlainan....
dan untuk membuat proses IUI kalau melayu nya..PERMANIAN HADAS...doktor akan calculate hari yang sesuai..untuk melihat telur isteri....dia akan cek tarikh dari selepas period untuk menentukan tahap kesuburan si isteri...bila tarikh dahdapat...si suami dan isteri akan datang bersama untuk membuat proses IUI tersebut...
kos untuk buat nie semua...aku anggar kan tidak mencecah RM2K...tapi lah nie...untuk proses sekali IUI berharga RM350 kalau tak silap aku..( nie korang leh kol LPPKN untuk memastikan nya )

pada hari yang di tetapkan tu...aku dan wife pun pergilah ker LPPKN....dan aku di arahkan untuk masuk ker bilik..apa lagiiiii nak air mani aku ler...ekeke..dan isteri aku menunggu di bilik rawatan....menunggu akan ketibaan air mani aku untuk di suntik ker dalam......ker dalam tuuu ahhh...ekekekek

kali pertama aku membuat IUI....alhamdulillah..wife aku ngandung...tapi..dia sekali lagi gugur...
so..aku buat untuk kali kedua...opsss lupa plak..sehari..atau malam sebelum kita buat IUI nie..kita kena pi buat injection...ubat nya LPPKN bagi..kita pi lah buat injection ker mana2 klinik....aku lupa injection tu untuk apa...nie isteri yg kena injek..husben tak payah...

kali kedua yg aku buat tu ...doktor ghaffar memberitahu kami...setelah dia periksa..dia kata..ada 2 biji telur...so dia kata kalau ada rezeki...jika ALLAH izinkan..kami akan mendapat anak kembar..so dia suruh berdoa...
maka proses yg sama pun di buat untuk kali kedua..sekali lagi IUI kami lakukan....

sekali lagi..aku rasa hormat dan puji doktor ghaffar....semasa untuk buat IUI nie...tak putus2 dia ajar doa dan suruh kita berdoa agar apa yg di buat hari ini mendapat balasan dan di redha ALLAH....

ALHAMDULILLAH......syukur pada ALLAH...apa yang kami mahukan dikurniakan ALLAH...
aku amat gembira bila berita yang isteri aku mengandung terjah ker telinga aku....yuhuuuuu...wife aku pi beli pregnant test...so dia test...dia kata dia ngandung....untuk kompom kan lagi...aku bawak ker klinik..dan buat pemeriksaan..doktor tu pun sah kan..wife aku ngandung...

walaweiiiiiiiiiiiiiii hepi semacam aku dan wife masa tu...senyum sampai ker tinger...ekekekek
tapi masa tu...tak tahu yg wife aku ngandung anak kembar.....selang beberapa minggu...wife aku ngandung tu...ada berita yg betul2 buat aku gabra...wife aku tumpah darah...tapi tak banyak ahh....so aku bawak dia ker klinik perbidanan...klinik khas org ngandung....buat pemeriksaan...doktor tu kata wife aku mengandung luar rahim....adehhhhhhhhhhhhhhhh.......kalau macam tu..wife aku kena gugur kan kandungan tu...........

adehhhhhhhhhhhhhh.....saspen betul aku masa tu....kecewa mula melanda..huhuhuhu


nti sambunggg

2 ulasan:

♥ Teacher Nonoi ♥ berkata...

iskk..mengalahkan drama bsiri..
part suspen je..bsambung...

Tanpa Nama berkata...

ekekek....k ahh tu

siri citer seram

jangan main belakangn

hahahah