TAG -ENA

1. nama-nama timangan oleh org tersayang
HUHU..WIFE PANGGIL....ABG..ATAU ABAH...

2. anda seorang yang...
periang...kuat ketawa..kuat bergurau..tapi agak panas baran

3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.
sudah semesti nya...keluarga..isteri ..anak2..adik beradik...dan tak lupa juga semua rakan forum jomlayan...korang tahu tak..aku sebenarnya sayang kat korang semua...cuma aku tak leh nak tunjuk sgt.....nanti koranng pijak pala aku....ekekekek

4. makanan favourite anda
semua yg pedas

5. favourite kaler
biruuuuuuuuuuuuuu

6. favourite song
apa2 lagu yg sedap di dengar

7. sikap yg membuatkan anda stress
bila aku di larang isap rokok...hahahahahah

8. 3 benda yg mesti ada dalam handbag anda
1.duit
2.ic
3.lesen keta

9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
tak ingat

10. tag 5 rakan anda
huhuhuhuhu...nak tag macamana...tag yg ena bagi nie pun....berbulan2 baru aku leh siap kan...sori nya enaaaa.......

0 ulasan: