SELAmat hARI rayO








lama betul aku tak updated nie..al maklum lah bulan posa huhuu
so bila bulan dah posa...maka anak bulan pun kena lah posa...ekekek

apa2 pun sebelum terlambat aku ingin mengucapkan selamat hari raya untuk semua kenalan cyber..semoga raya kali ni membawa makna yg amat mendalam dan ceria...

macam biasa..aku bila hari raya...aku balik kg ler..huhuhu..kg menda...balik umah kakak aku yg tak sampai 10km pun jauh nya dari rumah aku....tu jerlah tempat yg aku dan anak bini aku leh tuju...al maklum lah..aku dan bini aku kan anak yatim piatu..ekeke...kesian si twins..merengek2 ajak aku balik kampung...so aku pun jwp ahh...yerlah kita nak balik kg lah nie...kita balik kg..ker umah mama chik ( umah kakak aku )...pndai plak dia jwp...tu bukan kg...kalau balik kg..kita kena naik keta lama2..bawak baju banyak2...

hahahaha...adehhh sian anak aku tingin nak ada kg.....tapi nak buek macamano....aku sendiri takder kg.....

awat aku tak leh upload gambo raya nie....?????

wah dah nak subuh dah..aku still tgh packcup cake untuk oder majlis perkahwinan...letihhh betulll rasa nya....

sedap2 plak lagu kat sinar nie..lagu lama2..zaman 80an....
tingat zaman remaja aku yehaaaa.....zaman seluar yankee..hahahahaha...seluar diskang.....adehhh....

0 ulasan: