~~LPPKN KUALA LUMPUR~~

so...bermula lah episod lppkn kuala lumpur....

seperti yang telah di temu janji kan bahawa aku dan wife kena hadir di HQ lppkn kuala lumpur...ekceli area nya..berdepan dengan bangunan MARA bersebelahan dengan QUALITY Hotel...nama jalan aku tak ingat....huhuhu...tapi kat area sogo tu ahh.....

kami pun..menaiki komuter ker lppkn...nak bawak keta aku tak tau area KL nie..ekeke
bila sampai di sana..kami pergi naik tingkat 6...tingkat 6 tu jabatan reproduksi manusia..time tu ketua jabatan nya ialah doktor ismail thambi....bila sampai di sana...
aku buat pendaftaran....dan menyebut nama doktor ghaffar sebagai doktor rujukan.

selepas buat pendaftaran...
kami di suruh buat test urine..
selepas tu....
bab nie yg paling bess nie.....huhuhhuh
aku di suruh naik ker tingkat 22 kalau tak silap...untuk buat pemeriksaan air mani...

nie nak citer bab nie...hahahaha adehhh....
kalau kena hasben yg tak ikhlas nak buat rawatan nie...baik korang si isteri..pujuk betul2 sebelum nak pi lppkn...pemeriksaan nie adalah wajib..bagi menentukan akan kesuburan si suami atau suami ada apa2 masaalah lain.
bila sampai ker tingkat yg aku di suruh pi tu....
ekekek...aku kalau ingat bab nie..sure aku tersenyum sendiri....
apa tak nya...sampai jer kat tingkat tu..aku masuk ker satu bilik....ada area menunggu kat situ...
aku lihat adalah ramai lelaki2 yg tengah menunggu giliran untuk masuk ker bilik bagi mengeluarkan air mani mereka...hahahahahah...aku tgk muka semua macam zombii jerr...tak ceria langsung...ileks ahhhhhhhhhhh.....kita bukan tak leh pojek..leh..cuma rezeki nak dapat anak takder lagi...ceria2 lah sikit..napa sunggul sgt...hahahahaha

so aku pun duduk ah kat situ tggu giliran ekekekek adehhhhhh aku gelak nie .....
bila nama aku di panggil.....aku di beri satu cup..alah cup yg macam nak buat test kencing tuuu...
so aku di tunjukan ker beberapa bilik...perghhhh....bab nie AKU KENA TABIK DAN PUJI KJAAN...bilik yg di sediakan untuk mengeluarkan air mani bagi tujuan penyelidikan tu....macam hotel 5 bintang tuuu....ada katilll....ada tv 29inc..ada dvd..ada bilik air..aircond ada...huhu

brader tu kata kat aku..yg bawak aku ker bilik tu...bila dah lepas kuarkan air mani tu...nanti bagi saya bekas nie balik...ok bang..ekekek
aku masuk kat bilik tu.....hahahahahahahahahah.......adehhhhhhhhhhhhhh..aku vari suis nak on tv tak jumpa2....hahahah...citer blue ada di letak kan atas tv tu...bertujuan untuk menyenangkan lagi air mani di kuarkan...hahahhaah

adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......

nanti sambung ekk

hahahahahah

atau korang nak in detaill aku citer apa yg aku buat dlm bilik tu..atau korang nak gambo nya sekali

hahahahahahahahahhaha

3 ulasan:

husz_nie berkata...

ini pun mcm dah citer detail je.. apa da.. citer kena kuarkan tu je dah la.. huhu...

letak le gambo... akan tempe edarkan merata JL.. muahahahaha...

nak letak gambo konon.. baru tepek gambar dah kene modified kelam kabut buang.. :siol:

Tanpa Nama berkata...

ORG CITER BUKAN GAMBO MUKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...huhuhu

gambo lainnn.....ekekekek

nak ker tgk..???


hahahahahhahahah

dzlie berkata...

aku berminat nk tau brapa kena caj kat lppkn nie. pasal aku kena pegi sana.. email aku arie7_black@yahoo.com